מתכון לעוגה מהירה לשבת

כולם יודעים שזו לא שבת בלי עוגה טובה ליד הקפה ושלעוגה של שבת יש טעם מיוחד

היא עשירה יותר, היא טעימה יותר, היא תמיד מוצלחת יותר ופשוט אי אפשר בלעדיה. יש את אלו שמחכים לאוכל המבושל של השבת ויש את אלו שכל השבוע הם רק מחכים וחולמים על העוגה של שבת. אנחנו ללא ספק שייכים לזן השני. אז איזו עוגה תכינו השבת? אל תתלבטו יותר מידי. הבאנו לכם מתכון מושלם לעוגת שוקולד עשירה ונפלאה שמתאימה במיוחד לשבת המלכה! כקינוח לאחר ארוחת שבת טעימה, עם כוס הנס של שבת בבוקר או סתם לנשנוש לאורך השבת כולה ובלי זמן מוגדר.      
העניין עם עוגות לשבת הוא שמרוב מאמץ וטירחה על הכנת האוכל לשבת, לא תמיד נשאר זמן או כוח להכנת הקינוח ובדיוק כאן אנחנו נכנסים לתמונה. קבלו מתכון מהיר לעוגה לשבת שאינו כולל הקצפת ביצים, שימוש  במיליון קערות, זילופים ושאר עניינים מסובכים.  מתכון קל, מהיר, פשוט וכל-כך טעים. הכירו את העוגה שהולכת להיות כוכבת השבת שלכם, העוגה שלא תצליחו להפסיק ליישר, העוגה שתכבוש את כולם ותיגמר כל-כך מהר עד שלא תספיקו להגיד "שבת שלום". מוכנים? יאללה מתחילים:
 
מצרכים:
1 שקית מיקס עוגת שוקולד afiti
4 ביצים
2 כוסות שמן
3 כוסות מים
אופן ההכנה:
בוחשים את המצרכים יחד היטב, מכניסים לתבנית משומנת קלות, אופים בחום של 170 מעלות במשך 50 דקות - וזה הכל!
אפשר להכין ציפוי שוקולדי (המיסו ביחד שמנת מתוקה ושוקולד מריר), אפשר לקשט באבקת סוכר ואפשר להגיש אותה חמה וללא שום תוספת - היא באמת לא צריך שום דבר מעבר!
שבת שלום