סוגי סוכריות צבעוניות לעוגה

העוגות שלכם הולכות להיות יפות יותר, מיוחדות יותר וטעימות הרבה יותר. לא תצטרכו לעשות קורס קונדיטוריה בשביל זה וגם לא להוציא מאות שקלים על מוצרי אפייה יוקרתיים.

כל מה שתצטרכו הוא להצטייד במספר סוגי סוכריות קישוט והקסם יקרה מעצמו. הן אמנם קטנות וכמעט בלתי נראות, אבל לסוכריות יש השפעה אדירה על מראה העוגה שלכם. הן יכולות להפוך כל עוגה פשוטה לעוגה חלומית ומפוארת שנראית כאילו הרגע הגיעה מקונדיטוריה. הנה כמה סוגי סוכריות שכדאי לכם להכיר ולדאוג שהן יהיו אורחות קבע במזווה שלכם.

סוכריות קישוט בצבעים אחידים

אין ספק שסוכריות במגוון צבעים יכולות להפוך את העוגה שלכם למיוחדת ויפה, אבל לפעמים דווקא קישוט עם צבע אחד הוא שעושה את המראה הייחודי. אנחנו ממליצים לכם להצטייד בסוכריות מזרה במגוון צבעים נפרדים כדי שיהיה לכם את חופש הפעולה לקשט את העוגה לפי הצורך שלכם. מכינים עוגה ליום העצמאות? דאגו שיהיו לכם סוכריות בצבע כחול. עוגה לטו בשבט? סוכריות ירוקות יעשו לכם יופי של עוגה לכל חגיגה וכו'. כיום ניתן למצוא סוכריות קישוט בכל הצבעים (אפילו כסף וזהב!) כך שתוכלו לתת לדמיון שלכם להוביל אתכם.

סוכריות קישוט במגוון צורות

סוכריות בצורת פרחים, לבבות, פרפרים, כוכבים, עיגולים ועוד כל-כך הרבה אפשרויות. סוכריות קישוט בצורות מצליחות לשדרג בקלות כל עוגה ולהעניק לה מראה מקצועי ומיוחד. אנחנו מאמינים שכל אופה (חובב או מקצועי) צריך להחזיק במזווה שלו לפחות 3 סוגי סוכריות בצורות לכל מקרה שלא יהיה. כך תוכלו להכין במטבח הביתי שלכם עוגות משגעות במינימום מאמץ. הסוכריות יעבדו בשבילכם!

מיקס סוכריות צבעוניות לקישוט עוגות

אם בהתחלה דיברנו על מוצרי אפיה וסוכריות בצבעים אחידים, עכשיו נדבר דווקא על קופסה של מיקס סוכריות בכמה צבעים. זה יכול להיות מיקס סוכריות בגווני ורוד, מיקס של סוכריות בגוון כחול או מיקס של סוכריות בכל הצבעים. היתרון של הסוג הזה של הסוכריות הוא שאפשר פשוט לפזר אותן ללא מחשבה או תכנון מוקדם והם יעניקו לעוגה מראה מרהיב. אל תוותרו עליהן במזווה שלכם.